Bentacera

De kracht van helderheid

De wereld staat voor grote veranderingen. Ook de wereld van accountancy en Bentacera. Sprog heeft een nieuwe plek gecreëerd voor een toonaangevend adviesbureau in het Noorden. In plaats van terug te kijken, zoals accountants van oudsher doen, gebruikt Bentacera haar ervaring en data om vooruit te kijken.

Bentacera Employer Branding

Als Bentacera slaagt, lacht de toekomst je toe

Bentacera gelooft in de kracht van helderheid. Omdat helderheid voor rust en ruimte zorgt in de hoofden van ondernemers. Dit leidt tot maximaal inzicht in je organisatie en grip op de ingezette koers. Zo kun je succesvol blijven ondernemen en lacht de toekomst je toe. Deze herziene plek hebben we opgehaald door middel van besteksessies en samengevat in een treffende merkfilm.

Bentacera Moleskin

De blik vooruit, verpakt in een nieuwe beeldtaal
Bentacera ziet het als haar missie om in deze uitdagende tijd ondernemers de kansen te laten zien die in de toekomst verscholen liggen. Om deze missie extra goed zichtbaar te maken, hebben we een krachtige beeldcampagne neergezet, huisstijl aanpassingen gedaan, een Moleskine vormgegeven en social media templates ontwikkeld.

Bentacera Corporate Identity
Bentacera Employer Branding

Employer Branding: niet van gisteren…

Samen werken aan de dag van morgen, dat doe je niet alleen. In de huidige maatschappij is het maken van een connectie met je toekomstige medewerkers minstens zo belangrijk. In een vergrijzende markt met veranderende arbeidsplaatsen, is het heel verstandig om jezelf als werkgever te positioneren.

Bentacera Employer BrandingBentacera Employer BrandingBentacera Employer Branding

Wij ontwikkelen naast een (nieuwe) algemene bedrijfsidentiteit ook steeds vaker een identiteit toegespitst op arbeidsmarktcommunicatie. Zo ook voor Bentacera. Voor deze specifieke doelgroep hebben we een specifieke campagneboodschap, met een heel eigen stijl én online plek, gerealiseerd. Om niet alleen de klant, maar ook de medewerker van morgen te activeren.

UItzending Brasserie Bentacera
UItzending Brasserie Bentacera
UItzending Brasserie Bentacera

Dat smaakt naar meer

Als kick-off van de nieuwe strategie van Bentacera hebben we begin 2021 een interne live tv-uitzending ontwikkeld en geproduceerd. Als gezellige setting hebben we gekozen voor het thema van een brasserie, inclusief een chefkok als gast. Want de dynamiek van een keuken- en bedieningsteam is een treffende metafoor voor de team-dynamiek bij Bentacera. Zo heeft de organisatie met alle medewerkers in een bijzondere tijd tóch de mogelijkheid gehad om ‘samen’ een moment te delen om de volgende stap te maken. Dat smaakt naar meer!

Cases