Omdat een merk zonder hart bij niemand leeft

Ludieke campagne KraamZus

Een kraamzus voor iedereen


Steeds meer vrouwen willen na hun bevalling de goede hulp van KraamZus. Toen wij vijf jaar geleden aan boord kwamen bij dit bedrijf waren er minder dan 100 medewerkers. Nu zijn dat er al meer dan 500. Ondertussen werken we samen aan de ambitie om alle vrouwen in Nederland de warmte en expertise van KraamZus te kunnen bieden. Daarom is Kraamzus op zoek naar nieuwe bevlogen collega’s. 
Daar waar we normaal gesproken nooit afwijken van de sterke formule van geborgenheid en warmte, is er in dit geval bewust gekozen voor een humoristische online campagne. En dat hebben ze geweten bij KraamZus! Zeker weten dat de wens om nog veel meer vrouwen en hun gezinnen te kunnen verwennen nu werkelijkheid wordt. 

 

Terug

Recente projecten

Univé Verzekeringen - Strategie, design & interne verankering

Univé Verzekeringen
Strategie, design & interne verankering

Univé is een grote speler in verzekeringsland en hecht grote waarde aan het idee dat je samen sterker staat. Hoe maak je van een verzekeraar een warm zekerheidsmerk?

Lees meer
Pastiel & Empatec

Pastiel & Empatec

Twee merken die aan de ene kant een innige band met elkaar hebben, maar aan de andere kant ook behoorlijk van elkaar verschillen. Hoe zet je deze twee merken goed op de markt?

Lees meer
KraamZus

KraamZus

Aangezien wij al een behoorlijke tijd samen met KraamZus bouwen aan het merk van deze marktleider, zijn we een dankbaar klankbord voor de organisatie geworden.

Lees meer
Laat me meer projecten zien