Omdat een merk zonder hart bij niemand leeft

Campagne shoot zorgt voor onrust in binnenstad Sneek

Voel jij wat we bedoelen?


Compleet met spandoeken en met het schreeuwen van leuzen trokken een flink aantal figuranten door de binnenstad van Sneek. Het inlevingsvermogen van de deelnemers aan de campagneshoot voor Sprog was dermate groot dat menig centrumbezoeker de indruk had onderdeel te zijn van een heuse betoging. Maar niets was minder waar. Onder regie van Concepter Arjen Doting en fotograaf Arie Bruinsma werd de verbeelding van de nieuwe campagne van Sprog werkelijkheid. Terwijl de meute schreeuwend haar gelijk probeert te halen staat er in het midden iemand die verstild om aandacht vraagt. Wedden dat ze de meeste aandacht trekt?

 

Terug

Recente projecten

Univé Verzekeringen - Strategie, design & interne verankering

Univé Verzekeringen
Strategie, design & interne verankering

Univé is een grote speler in verzekeringsland en hecht grote waarde aan het idee dat je samen sterker staat. Hoe maak je van een verzekeraar een warm zekerheidsmerk?

Lees meer
Pastiel & Empatec

Pastiel & Empatec

Twee merken die aan de ene kant een innige band met elkaar hebben, maar aan de andere kant ook behoorlijk van elkaar verschillen. Hoe zet je deze twee merken goed op de markt?

Lees meer
KraamZus

KraamZus

Aangezien wij al een behoorlijke tijd samen met KraamZus bouwen aan het merk van deze marktleider, zijn we een dankbaar klankbord voor de organisatie geworden.

Lees meer
Laat me meer projecten zien