Omdat een merk zonder hart bij niemand leeft

Sprog bouwt aan de Cocktail Generation

Cocktailrevolutie

Sprog bouwt aan de Cocktail Generation

Cocktails zijn hip and happening. Gin-tonic, mojito’s, ze zijn niet meer uit het uitgaansleven weg te denken. Voor Maxxium, de marktleidende leverancier in gedistilleerde dranken in Nederland, ontwikkelde Sprog een online tool om heel Nederland aan de cocktail te krijgen. Want met The Easy 14 kan iedere bartender in Nederland de lekkerste cocktails op de bar toveren. Wij zeggen: "Cheers!"

Bekijk de case

Recente projecten

Univé Verzekeringen - Strategie, design & interne verankering

Univé Verzekeringen
Strategie, design & interne verankering

Univé is een grote speler in verzekeringsland en hecht grote waarde aan het idee dat je samen sterker staat. Hoe maak je van een verzekeraar een warm zekerheidsmerk?

Lees meer
Pastiel & Empatec - Positionering, design en interne verankering

Pastiel & Empatec
Positionering, design en interne verankering

Twee merken die aan de ene kant een innige band met elkaar hebben, maar aan de andere kant ook behoorlijk van elkaar verschillen. Hoe zet je deze twee merken goed op de markt?

Lees meer
KraamZus - Herpositionering, branding & creatie

KraamZus
Herpositionering, branding & creatie

Aangezien wij al een behoorlijke tijd samen met KraamZus bouwen aan het merk van deze marktleider, zijn we een dankbaar klankbord voor de organisatie geworden.

Lees meer
Laat me meer projecten zien