Omdat een merk zonder hart bij niemand leeft

Project #nattepoes

Op de bres voor saamhorigheid

Liliana Sclifos gelooft in humor en verbinden

 

Nederland is een mooi land en Nederlanders staan bekend om hun tolerante houding en progressieve manier van denken en doen. Maar de laatste tijd ontstaan culturele verschillen in ons land. Maar daar gelooft Liliana niet in. Ze gelooft juist in gelijk zijn, ongeacht cultuurachtergrond. Wij steunen haar in haar strijd hiertegen.

Als international student uit Moldavië, na acht jaar lang voor zichzelf te hebben gezorgd, is Liliana bij Sprog afgestudeerd als bachelor Communication & Multimediadesign. Haar afstudeeropdracht was het realiseren van nieuwe verbindingen tussen autochtone en allochtonen Nederlanders door humor te gebruiken. En dat doet zij met haar campagne #nattepoes. Meer weten? Kijk op hastagnattepoes.nl.

 

Terug

IN DE LUCHT

“Op een avond wilde ik facetimen met mijn zoon en zijn gezin. Ik vroeg of hij in de lucht was. Wat ik ermee bedoelde is of hij online is, maar ik kwam daar niet uit, dus ik heb het maar letterlijk vertaald als iets zwevend. Er werd in de familie om gelachen, maar uiteindelijk werd ik verbeterd. Eerlijk gezegd gebruik ik nog steeds de uitdrukking 'in de lucht'.”

​Anoniem, afkomst Servië.  

PIJPJE

“Toen we eerste keer uit Aruba naar Nederland kwamen, gingen we voor de eerste keer naar KFC. Wij hebben wat eten en drinken besteld. Uiteindelijk toen een jongen zijn eten en cola kreeg, keek hij een beetje verbaasd dat er geen rietje bij zat. Wij wisten niet dat je zelf een rietje kan pakken... Lees het hele verhaal op hashtagnattepoes.nl

Recente projecten

Univé Verzekeringen - Strategie, design & interne verankering

Univé Verzekeringen
Strategie, design & interne verankering

Univé is een grote speler in verzekeringsland en hecht grote waarde aan het idee dat je samen sterker staat. Hoe maak je van een verzekeraar een warm zekerheidsmerk?

Lees meer
Pastiel & Empatec

Pastiel & Empatec

Twee merken die aan de ene kant een innige band met elkaar hebben, maar aan de andere kant ook behoorlijk van elkaar verschillen. Hoe zet je deze twee merken goed op de markt?

Lees meer
KraamZus

KraamZus

Aangezien wij al een behoorlijke tijd samen met KraamZus bouwen aan het merk van deze marktleider, zijn we een dankbaar klankbord voor de organisatie geworden.

Lees meer
Laat me meer projecten zien