Omdat een merk zonder hart bij niemand leeft

Filosofie

Sterke merken ontlenen hun kracht aan die ene relevante behoefte die je in je hart raakt. Die de vonk doet overslaan en haalbaar maakt wat zo onhaalbaar leek. Sprog doet daarom niet mee aan de rat-race van overbieden en geschreeuw om het schreeuwen. Wij zijn pas tevreden als mensen vanuit hun diepste verlangens zichzelf herkennen in de boodschap van het merk. Tenslotte ontstaan deze merken uit mensen met dezelfde diepgewortelde wens. Beter, mooier of noodzakelijker dan alles daarvoor. Dat is wat Sprog zichtbaar maakt. Maar dan van binnenuit. Omdat een merk zonder hart bij niemand leeft!

Hart

Een sterke verankering in de markt voor ieder merk is voor Sprog een hartzaak. Daarom draait bij Sprog alles om het doordringen tot de kern van de zaak. Om daarmee het hart te raken van zowel de  klant als zijn markt. Daarom werken wij elke dag gepassioneerd en met liefde aan een waardevolle plek in het hart van de markt voor bevlogen merken. 

Lef

Van het onstaan van een merk tot relevante groei. Er is veel lef voor nodig om het anders te doen dan een ander. Toch maakt deze eigenschap vaak een groot verschil. Door grote doelen te stellen en die stap voor stap samen in te vullen, helpen wij merken om het echte verschil te maken. En daar is ook bij ons veel lef voor nodig. 

Echt

“Wat je ziet is wat je krijgt”, dat is zeker bij Sprog. Onze energie en onze gedrevenheid is echt. Net als onze campagnes of positioneringstrategieën. De boodschap die wij ontwikkelen voor onze klanten komt voort uit wensen van echte mensen. Met oprechte plannen en echte idealen. En dat kun je zien… en voelen. 

Neem contact op

Recente projecten

Univé Verzekeringen - Strategie, design & interne verankering

Univé Verzekeringen
Strategie, design & interne verankering

Univé is een grote speler in verzekeringsland en hecht grote waarde aan het idee dat je samen sterker staat. Hoe maak je van een verzekeraar een warm zekerheidsmerk?

Lees meer
Pastiel & Empatec - Positionering, design en interne verankering

Pastiel & Empatec
Positionering, design en interne verankering

Twee merken die aan de ene kant een innige band met elkaar hebben, maar aan de andere kant ook behoorlijk van elkaar verschillen. Hoe zet je deze twee merken goed op de markt?

Lees meer
KraamZus - Herpositionering, branding & creatie

KraamZus
Herpositionering, branding & creatie

Aangezien wij al een behoorlijke tijd samen met KraamZus bouwen aan het merk van deze marktleider, zijn we een dankbaar klankbord voor de organisatie geworden.

Lees meer
Laat me meer projecten zien