De positionering van uw bedrijf en de vertaalslag naar de markt, verdelen wij binnen Sprog in vijf elementen. Onderstaand vindt u de uiteenzetting van dit proces. Voor een uitgebreid advies, toegespitst op uw bedrijf, kunt u altijd vrijblijvend contact met ons opnemen.

WERKWIJZE
De snelste weg naar het hart
Recente projecten

Univé Verzekeringen
Strategie, design & interne verankering
Univé is een grote speler in verzekeringsland en hecht grote waarde aan het idee dat je samen sterker staat. Hoe maak je van een verzekeraar een warm zekerheidsmerk?
Lees meer
Pastiel & Empatec
Twee merken die aan de ene kant een innige band met elkaar hebben, maar aan de andere kant ook behoorlijk van elkaar verschillen. Hoe zet je deze twee merken goed op de markt?
Lees meer
KraamZus
Aangezien wij al een behoorlijke tijd samen met KraamZus bouwen aan het merk van deze marktleider, zijn we een dankbaar klankbord voor de organisatie geworden.
Lees meer